søndag 7. april 2013

Veien til et lettere liv

Jeg tenker å bruke bloggen til motivasjon og "dokumentasjon" i tiden fremover, på min vei mot et lettere liv. Jeg er overhodet ingen selvutnevnt kostholds- eller treningsekspert, men jeg tror bloggen kan være et godt hjelpemiddel. Tanken slo meg for noen uker siden; når jeg kan hente så mye motivasjon og gode tips hos andre bloggere, hvorfor kan ikke jeg bruke min egen blogg til hjelp? Jeg skal ikke si at det kommer til å bli en ren livsstilsblogg, det kjenner jeg meg selv for godt til å kunne love ;-)

Jeg har testet ut Herbalife en god stund, og nå føler jeg meg klar til å ta det et skritt videre! Jeg har et sunt, variert kosthold. Men det er litt for mange av utskeielsene. Jeg har ikke tro på å være helt nazi, så jeg kommer ikke til å sette en strek og si at det ikke skal være noen utskeielser, men jeg skal holde det til en dag i uka. Det er viktig å kunne kose seg med noe ekstra en gang i blant, uten at det blir for mye av det gode!

Min vei til et lettere liv skal også bestå av trening. Jeg er egentlig veldig glad i å trene, når jeg først er igang. For ikke å snakke om den deilige følelsen etter endt økt! I og med at jeg er gressenke annenhver måned, er det ikke alltid like tilrettelagt for at jeg skal  komme meg ut på treningssenter eller en løpetur, men alt går bare man finner en fungerende rutine for det :-)

Og med det var jeg igang!!

3 kommentarer:

  1. Masse lykke til :)

    Har du lyst til å dele litt om hvordan du gjør ting for å gå ned? :) Hva du spiser iløpet av dagen, hva du ikke spiser - hvordan du trener osv? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :)

      Skal få skrevet et innlegg om temaet, en kveld snart når jeg har tid til å sette meg ned med det :)

      Slett
  2. Hei høpp!

    Takk for fine ord inne hos meg:)

    Så flink du er,masse ,lykke til med
    prosjektet,holder på her også:)

    Nyt uken!

    Klem Linda:)

    SvarSlett