tirsdag 23. april 2013

Ny uke, ny oppdatering.

Ukens oppdatering kommer en dag senere enn planlagt, men vi har hatt (og har) uvelkommen omgangssyke i hus, så jeg skylder på det.
Jeg var på jobb igjen i dag etter min turn med  faenskapen, men ble oppringt av barnehagen like etter lunsj da eldstemann ikke var helt i slag. Da jeg kom dit var det en veldig, veldig blek liten mann som satt å ventet på mammaen sin. Stakkars lillehjertet mitt altså ♥ 
Sjømannen reiste ut igjen i dag, så det blir noen hjemmedager på meg sammen med eldstemann nå.

Uansett... Etter en meget slapp og usunn helg, gleda jeg meg ikke akkurat til å gå på vekta igjen i går. Men jeg ble positivt overrasket! :-) Den viste -0,5 fra forrige mandag, så det går rette veien iallefall! :-) Jeg får ikke trent så mye som jeg ønsker å gjøre. Hadde egentlig satt meg et mål på tre treningsøkter i uka, men det er vanskelig å få det til. Er nok snakk om prioriteringer som skal til, og hadde jeg virkelig gått inn for det kunne jeg klart det.
Kostholdsendringene fungerer iallefall, om ikke planlagt, ikke-gjennomført-trening gjør det. Jeg har, som tidligere nevnt, begynt med Herbalife. Til frokost tar jeg enkelt og greit en godt sammensatt Herbalife-shake, sammen med et stort glass vann. I løpet av dagen har jeg en til shake, det varierer når på dagen etter hvordan dagen vår ser ut. Har vi sen middag, tar jeg gjerne en shake mellom lunsj og middag, og har vi tidlig middag tar jeg heller shaken til kvelds. Til de andre måltidene i løpet av dagen fokuserer jeg på å spise rent og balansert, med både proteiner, sunne karbohydrater og fett. Kan skrive mer om kostholdet i et senere innlegg hvis det er interesse for det :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar