mandag 15. april 2013

Mandag - oppdatering

Mandag er en bra veiedag, er det ikke? Ny uke med nye muligheter og starten på et nytt og bedre liv osv osv...

Vekta i morges viste -0,7 fra forrige mandag, må si meg godt fornøyd med det. Jeg gjennomførte bare to av ukens tre planlagte treningsøkter. Jeg hadde min uke med kveldsjobbing, i tillegg til vanlig dagtid, forrige uke - derfor ble det ikke til mer enn to økter.

Nå holder jeg på med en tredagers rensekur for å få bukt med søtsuget. Det er en proteinbasert detox-kur, utviklet av dr. Komadina M.D. og U.S. Senator New Mexico, som arbeider sammen med Herbalife, i det medisinske rådet. Hvis det er noen som ønsker mer informasjon om dette, er det bare å gi meg beskjed.

Jeg har planer om å skrive ned planen min for min livsstilsendring her på bloggen, men det må vente litt. Forrige uke var som nevnt ganske hektisk, og i dag har jeg vært til naprapatbehandling - er alltid litt redusert etter å ha vært der (men heldigvis er det bedre igjen allerede i morgen!).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar