fredag 12. april 2013

Personlig rekord

Jeg har en fast jogge-rute her i området hvor vi bor. Ikke superlang, men absolutt lang nok for meg nå til å begynne med iallefall - så får jeg heller forlenge den når jeg er blitt supersporty ;-)
Forrige torsdag skrev jeg om årets første joggetur. Jeg har ikke sittet helt stille hele vinteren altså, men jeg har ikke jogget ute siden før kulda kom snikende i fjor høst. Når jeg jogger bruker jeg app'en RunKeeper, som sporer løypa mi, forteller meg hvor langt jeg har løpt og hvilken fart jeg har holdt. Det var litt morsomt når jeg kom hjem etter runden, og fikk mail om at jeg hadde satt ny personlig rekord! Da var ikke formen så gale som jeg først trodde ;-)

Denne uka har jeg jogga samme løype to ganger til - og slått min egen rekord begge gangene! Hurra for det! :-) Hele to minutter raskere hver gang! Siste gang i dag - så nå tar jeg helg  godt fornøyd og med god samvittighet!

God helg til deg også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar