mandag 29. april 2013

Anbefaler: Tangle Teezer

Jeg har ei tulle med øyne blå,
med silkehår som floker.......

Men nå er det slutt på det! For ei stund siden kom jeg over et tips om Tangle Teezer. For godt til å være sant tenkte jeg. Hårbørsten som lover at floker gres ut enkelt og smertefritt. Men etter å ha lest personlige anbefalinger måtte jeg gi det et forsøk. Det stod mellom det, eller å klippe av silkehåret på tulla mi. Og med minner i bakhodet om da min egen mor klipte meg guttekort i en alder av fire år, måtte jeg prøve å finne en annen løsning først. Derfor svingte jeg innom Enklere Liv for å kjøpe denne vidunderbørsten.



Den lover gull og grønne skoger - og den holder jaggu meg løftene sine! Nå er det ikke lengre en kamp når håret skal børstes, og jeg får attpåtil bruke både hårstrikker og -klemmer. I tillegg kommer den med denne praktiske koppen under, som vi bruker til oppbevaring av hårpynt (ikke for det, vi kunne lett fylt fem slike med all hår-dallet frøkna allerede har - i en alder av 2 år og 10 måneder)! Det er den dyreste hårbørsten jeg noensinne har kjøpt, men definitivt verdt hver eneste krone.

2 kommentarer:

  1. Så bra den funker. Veldig glad jeg aldri har vært hårsår. Alltid hatt langt hår, siden jeg var liten. Først nå jeg har kort:-)

    Sv: Liker at vi bor såpass nærme Sørlandet, så vi får vår og sommer tidlig. Men idag har vi hatt både sol, rein og torden. ^^

    SvarSlett
  2. Den er kjempebra :)
    Har en selv i rosa :)

    SvarSlett