fredag 1. mars 2013

Minikino i stua

Jeg tror fredag må være ukas beste dag.
Nok en hektisk uke er overstått,
og vi senker skuldrene.

I ettermiddag har vi kost oss med fredagspizza.
Jeg har begynt å lage ferdig pizzadeigen kvelden
i forveien, så står den på kjøkkenbenken og
kaldhever til pizzaen skal bakes. Alltid vellykket! :-)

Etterpå var det duket for minikino.
I går kjøpte vi filmen To på rømmen, og i dag
poppet vi popkorn og fylte skåla med smågodt.
Vi dro dobbeldyna ned i stua og la på haugevis med puter.

Der har vi ligget, storebror, lillesøster og jeg,
gomlet smågodt og popkorn og sett film!


Filmen kan virkelig anbefales! Den klarte å fenge både
lillesøster på 2 1/2 år, storebror på 5 1/2 år og meg
på 25 år. Ikke ofte vi finner noe som alle følger med på
fra begynnelse til slutt :-)

Nå er småtrolla i seng. Jeg har grovrydda stua
og har planer om å nyte fredagskvelden i sofaen,
se om jeg finner noe å se på tv og muligens fylle glasset med noe godt...

Fredag med kvalitet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar