fredag 8. mars 2013

Enkel hverdagsluksus og planer som går i vasken

Ingen barnehagelevering = null morgenstress = hverdagsluksus!
Småtrolla var invitert med på lekeland sammen med supertante i dag. Hun kom hit til oss fra morgenen av, så vi tok morgenen heeelt med ro i dag. Det var deilig det!
Kjente at jeg var litt sjalu på de som skulle ha fri idet klokka ringte i morges, men opplevelsen av den stressfrie morgenen veide raskt opp for det.

I kveld hadde jeg egentlig planlagt date med historiepensum, men den planen gikk rett i vasken. Av en eller annen grunn vil nemlig ikke pcen min, hvor jeg har skolearbeidet lagret, ta lading. Etter det jeg kan se, har laderen fått seg en knekk. Forhåpentligvis er det ikke noe verre enn det som er feilen, så jeg må få skaffet ny lader i morgen. Strek i regninga, føler ikke jeg har mer tid enn jeg må ha til lesing, men det er ikke noe jeg får gjort med det i kveld. Så får jeg håpe at leselysten er like fremtredende i morgen også ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar