mandag 7. januar 2013

Vi skriver 2013

...og jeg har litt startvansker.

Fikk matematikk-eksamener vel unnagjort før jul med strålende resultater- Hurra for meg!
Jula er også vel over, far i huset hadde fri denne jula og vi har hatt herlig besøk fra nord. 
Fin, fredfull familie-kose-jul - akkurat som det skal være.

I dag startet hverdagen for fullt igjen. Mannen reiste på jobb forrige uke,
 og julegjestene reiste hjem før helgen.

Vi har hatt en rolig-travel mandag (kan man si det), med full dag både på jobb og i barnehage, ukeshandelen er unnagjort (men kjenner jeg meg selv rett så må vi fylle på med både det ene og det andre innen uken er omme - det tar tid å komme inn i gode rutiner igjen). I kveld var planen å bla opp i historiebøkene, meeen dét var lettere å planlegge enn å gjennomføre!

Får si meg fornøyd med alt det jeg fikk gjort i dag da, så satser jeg på nytt i morgen!! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar