mandag 21. januar 2013

Min nye store kjærlighet...

Til jul var vi så heldige å få penger øremerket kjøkkenmaskin.
Det har stått på ønskelisten min lenge, 
men ikke blitt prioritert. Lykken var stor da jeg
endelig kunne gå til innkjøp av en! ;-)


I og med at vi ikke har overflødig med lagringsplass på kjøkkenet,
og at vi ikke trenger kjempestor kapasitet,
falt valget på en KitchenAid. Jeg liker utseendet på den,
med sine runde kanter og elegante form. Derfor kan den med
fordel stå fremme på kjøkkenbenken ;-)

Ikke ville jeg ha en prangende farge heller, 
så det ble en sølvgrå som ikke stjeler altfor mye oppmerksomhet.

Nå har jeg og ungene fått testet den noen ganger.
Vi har blant annet laget boller og brød, og i går slo jeg på
husmortromma og stilte opp med hjemmelagede grove fiskekaker på menyen!

Jeg kjenner det blir lett å sanke husmorpoeng, 
med denne herligheten i hus! :-)

Nå gjenstår det bare å få ordnet kjøkkenet, forhåpentligvis skjer det iløpet av våren!

2 kommentarer:

  1. Jeg fikk kjøkkenmaskin til jul av min kjære - kunne virkelig ikke klart meg uten den nå :D
    Helt enig med deg ang fargevalget på den :)

    Ha en fin dag videre =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Min nye hverdagshelt! ;-)
      Ha en fin kveld du og!

      Slett