lørdag 22. september 2012

Jernkvinnen

Jeg føler meg som et nytt menneske.
For drøyt to uker siden fikk jeg svar
på hvorfor jeg har vært uopplagt og energiløs
det siste halve året og vel så det.



Jernlagrene i kroppen min
var nesten tomme!
Nå har jeg fylt på daglig siden svaret kom,
og jeg føler nå at jeg er en 
sprudlende mamma ;o)

Det er virkelig helt fantastisk altså,
å orke arbeidsdagen, fulgt av
ettermiddagen hjemme,
og til og med leke med ungene etter at
middagsstyret er over!

Dét er lykke det!


2 kommentarer:

  1. Jeg har akkurat opplevd det samme! I lang lang tid har jeg vært så utrolig sliten. Ikke følt jeg orker noenting, og aldri hatt energi til å gjøre noe ekstra hverken på jobb eller hjemme. Så dro jeg til legen på torsdag, og jernlagrene mine var også så og si tomme! Hurra for at det bare var hjernlagrene, var redd det var noe ordentlig galt som feilet meg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var en lettelse at det bare var jernlagrene ja - jeg også forestilte meg mye rart her hehe ;o) Håper du kommer deg raskt du også da! Det kan virkelig ikke beskrives, jeg har et helt annet liv nå enn for tre uker siden...

      Slett