fredag 3. august 2012

Fin fredda!

Endelig fredag! ;o)

Solen bestemte seg endelig for å gi oss en finværsdag til, og gjett om vi har nytt den! Ungene har vært ute fra de ble levert i barnehagen til de ble hentet igjen. En liten rolig stund inne i stua mens jeg lagde middag, så var det ut i sola igjen. Kjoler, shorts, lekeplass, gode venner, sykler, dukkevogn - og is. Nydelig start på helgen!

Alt i alt har hele dagen vært en eneste stor pluss i dag, men den største plussen må være at jeg har vært hos frisøren og fått frisket opp frisyren i dag. Må si jeg har fått mersmak på kort hår! Har alltid tidligere hatt langt, bølgete hår. Før jul i fjor var jeg lei og ville ha forandring - og kort ble det. I dag ble det kortere enn noensinne, og jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor jeg ikke gjorde dette tidligere ;o) Så enkelt å holde styr på, og frisyren er fikset på 1-2-3!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar