tirsdag 24. juli 2012

Kaster inn håndkleet...

Ble en rask tur innom jobben i dag,
før jeg måtte pusle meg hjem igjen.
Sommerforkjølelsen har tatt meg, 
etter at ungene var slappe og smådårlige i helgen.

I tillegg har vaskemaskinen bestemt seg for å holde oss for narr. 
Har etter at vi kom hjem fra ferie merket at klærne fremdeles er noe flekkete etter vask, og når jeg hadde tid til å følge med på vaskingen viste det seg at den fyller maskinen med vann, spyler inn vaskepulver - så stopper den opp. Teller ned minuttene til den er "ferdig", så tømmes vannet ut. Blir ikke særlig rene klær av det gitt...


Må smøre meg med tålmodighet nå - 
vaskemaskinreparatør er ikke tilgjengelig før mandag i neste uke.
I mellomtiden får jeg se om jeg finner meg et vaskebrett.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar